OM MGM GROUP
Vårt företag MGM Group® (Mimo Stockholm AB) grundades 2018 i Stockholm och har arbetat med Seramiksan, som har tjänat inom kakel och klinker i flera år.
“Seramik San. ve Tic. SOM.” är ett av Turkiets ledande keramik företag som grundades 1990. Seramiksan har nått en produktionskapacitet på 28 miljoner m² 2011 genom att öka sin produktion varje år med förståelse för att utveckla teknik och tillväxt.
”Seramiksan” blev ett av de största tillverkarmärkena i världen med sin höga produktionskapacitet, såsom keramiska sanitetsvaror, golvplattor, väggplattor, glasade porslinsplattor, teknisk granit, sidospår och byggkemiska produkter.
Seramiksan tillverkar för närvarande i sin fabrik, som har en öppen yta på 500 tusen kvadratmeter och en sluten yta på 150 tusen kvadratmeter.
Varför MGM Group®
Vi rekommenderar att du väljer oss genom att göra ett bra drag med vårt “Make a Great Move” -motto och vi vill beröra dina själar med våra olika färger och modeller.
Med de produkter vi tillhandahåller från Turkiet vill vi ge dig smak av den kvalitetskänsla som du aldrig har upplevt tidigare. Vi planerar och strävar efter att leverera denna kvalitets- och produktsortiment till dig till ett överkomligt pris jämfört med befintliga produkter på marknaden.
Vårt företag kan betjäna alla skandinaviska länder, särskilt Sverige.
Våra mål och principer
MGM Group® och Seramiksan syftar till att skydda det naturliga livet och lämna en livlig miljö till framtida generationer med den produktionsteknologi den använder. Seramiksan är känslig för miljöföroreningar både under och efter produktionen och är en av de ledande organisationerna i regionen i detta avseende.
Vår första prioritet är att producera varor och tjänster för våra kunder och att svara på deras förväntningar med kvalitet och stabilitet. I linje med denna prioritering ser vi efter våra produkter och står vid våra kunder efter försäljning.
Det är vårt oumbärliga mål att alltid vara “bäst”. Vi strävar efter att vara bäst inom kvalitet, service, leverantörs- och återförsäljarrelationer, produkt- och servicealternativ och upprätthålla vårt rykte. Genom att ta styrka och lärdomar från det förflutna strävar vi efter att vara ledande inom det område där vi verkar, baserat på förnuft och vetenskap, samtidigt som vi skyddar andliga värden.
Vårt mål är att skapa resurser för kontinuerlig förbättring. Vi prioriterar alltid att använda våra resurser rationellt och inte kompromissa med slöseri för att göra nödvändiga investeringar för att säkerställa kontinuitet i tjänsten och för att bidra till den ekonomiska och sociala utvecklingen i samhället.
Våra kvalitets – och produktstandarder
Grunden för våra affärsrelationer är förtroende, goodwill och förståelse. I alla våra relationer anser vi att vi är tillförlitliga, agerar med integritet, goodwill och förståelse och följer lagarna och de etiska reglerna som en skyldighet som ligger till grund för affärslivet, inte en lyx.
Efter att ha antagit principen att använda sin utvecklande teknik och kunskap i alla aspekter av produktionsfasen utför MGM Group® processuppföljning och kvalitetskontroll av överensstämmelse i varje produktionssteg.
Seramiksan tillverkar i enlighet med TS EN 14411-standarden, som är Turkiets nationella standard, som också specificerar de kvalitetsvärden som används av andra producenter i europeiska länder, och har det CE-certifikat som krävs för att dess produkter ska ingå i EU-marknaden.
Seramiksan tillverkar med kvalitetsvärden som accepteras av standarderna i olika länder i världen och som ett resultat exporterar sina produkter till mer än 30 länder runt om i världen. Efter att ha slutfört de nödvändiga automatiseringsstudierna i fasen för att bestämma och klassificera kvaliteten i produktionen, erbjuder Seramiksan produkter av samma kvalitet till hela världen genom att använda ett vanligt lager i sin distribution i landet och utomlands.
Där vi tjänar
Vårt företag tillhandahåller tjänster som B2B och B2C på internet. Dessutom i Södertelje erbjuder vi våra kunder möjlighet att köpa de produkter de vill köpa genom att röra och känna kvaliteten i ett 1000 m2 utställningsrum och lager.